Kontakt
+48 71 719 90 09
Kategorie
Info

0

CarTrain System wtrysku Common Rail

  • Kod zamówieniowy: CO3221-6E
  • Producent: LUCAS-NUELLE
  • ID: 10270

System CarTrain Common Rail oferuje użytkownikom skuteczne i wydajne środowisko edukacyjne dotyczące tematów z zakresu technologii motoryzacyjnej za pomocą szerokiej gamy środków przekazu. Oparty jest on na najnowszej technologii i doświadczeniu edukacyjnym stosując wszelkie dzisiejsze możliwości techniczne. Interakcja pomiędzy różnymi mediami w środowisku edukacyjnym daje kursantom obszerne spojrzenie na system zarządzania pracą silnika, prowadząc do prawdziwego i tajemnego zrozumienia.

 

System łączy sprzęt i oprogramowanie w taki sposób, że stanowi doskonałą logiczną całość. Doświadczalny sprzęt zawiera autentyczne elementy pojazdu. Każdy moduł jest rozważany w realistyczny sposób jako pojedynczy element oraz jako część systemu zarządzania pracą silnika. Elementy są podłączone do jednostki sterującej, która odbiera sygnały z podłączonych czujników i obsługuje je odpowiednio. Oznacza to, że możliwe jest zobaczenie interakcji w użytej w praktyce reguły wejście-proces-wyjście.

Towarzyszące oprogramowanie zawiera kompletny kurs i dostarcza multimedialnych reprezentacji elementów sprzętu. Jego treści obejmują cały system, jego otwarte i zamknięte obwody sterowania oraz pojedyncze czujniki i aktuatory. Kursanci są stale zachęcani do interaktywnej pracy. Zawartych jest wiele instrukcji dotyczących eksperymentów i pomiarów elementów.

Pełne okablowanie zapewnia, że system szkoleniowy jest szybko gotowy do użycia.

 

System zarządzania pracą silnika Common Rail cechuje się tylko jedną jednostką sterującą, która obejmuje całą elektronikę sterowania silnikiem. System szkoleniowy implementuje sterowanie aktuatorów w zależności od odpowiedniego sygnału czujnika. Różne warunki jazdy mogą być symulowane. Czujniki i aktuatory są autentycznymi elementami i są w pełni działające.

 

Treści szkolenia:

  • Jak działa system zarządzania pracą silnika
  • Jak działają towarzyszące systemy sterowania
  • Budowa i działanie czujników i aktuatorów
  • Interpretacja i zastosowanie schematów zasadniczych
  • Udoskonalenie umiejętności diagnostycznych
  • Wykonywanie pomiarów na elementach systemu zarządzania pracą silnikiem jak odbywa się to w praktyce
  • Zastosowanie standardowych procedur diagnostycznych
  • Ograniczenie błędów i zakłóceń
  • Monitorowanie funkcji
  • Postrzeganie czujników
  • Odczyt pamięci usterek
  • Pomiar i testowanie elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych, mechanicznych i pneumatycznych zmiennych
  • Konfiguracja systemów zarządzania pracą silnika
  • Komunikacja techniczna
  • Nakreślanie sprawozdań z testowania, ocena i dokumentacja wyników
  • Przepływ informacji między systemami transmisji danych
  • Systemy eksperckie i telemetria diagnostyczna
  • Użycie gorących linii
  • Programowanie jednostek sterowania przez Ethernet
  • Reset i podstawowa konfiguracja jednostek sterujących

 

System szkoleniowy zawiera co następuje:

  • Sprzęt komputerowy stworzony przez różnych producentów samochodowych
  • Sprzęt komputerowy i oprogramowanie do teorii i lekcji praktycznych
  • Oprogramowanie do samo-uczenia się
  • Wcześniej określone testy i przedmioty testów
  • Teoria komputerowa z animacjami 3D
  • Pomiary komputerowe podczas autentycznych doświadczeń
  • Funkcjonalny interfejs OBD
  • Połączenie wszystkich typowych testerów używanych w garażach i warsztatach poprzez diagnostyczną magistralę CAN
  • Przełącznik między rzeczywistą a symulowaną pracą czujników
  • Włączniki symulacji błędów (dla 50 błędów) oparte na PC

 

System zawiera programowalną jednostkę sterującą, która może powszechnie wspierać dowolną liczbę ustawień parametrów poprzez załadowanie konfiguracji oprogramowania.

 

  • Napięcie robocze
  • Temperatura wlotu powietrza
  • Temperatura silnika
  • Prędkość wału korbowego
  • Położenie przepustnicy
  • Wartości lambda
  • Pojemność wlotu powietrza
  • Sygnały wałka rozrządu
  • Regulacja przeciwstukowa
  • Cewki zapłonowe z pojedynczą iskrą
  • Ustawienia biegu jałowego
  • Regulacja pompy paliwowej
  • Zawór wylotowy zbiornika

 

Przyrządy wirtualne

  • Interfejs do multimedialnych instrukcji dotyczących doświadczeń – pomiary muszą być skopiowane do tychże instrukcji za pomocą metody „przeciągnij i upuść”.
  • Równoczesny pomiar przynajmniej dwóch napięć i jednego prądu
  • Funkcja oscyloskopu: 3 kanały, które mogą być używane równocześnie z wirtualnymi multimetrami
  • Zakresy pomiarowe: V<250 V=/~, I<15 A=/~ bezpośredni pomiar w obwodzie
  • Zakresy pomiarowe prądu są chronione przez automatyczne wyłączniki obwodu
  • Port USB

 

Połączenia elektryczne są wykonane przez 4-mm gniazda bezpieczeństwa. Są one logicznie sklasyfikowane przypisaniem wtyków. Wszystkie gniazda do pomiarów są 4-mm gniazdami bezpieczeństwa i wspierają cel edukacyjny poprzez zakodowanie innymi kolorami sygnałów czujników, regulacji aktuatorów oraz gniazd zasilania.

 

Jest to kompaktowy system szkoleniowy. Obudowa jest wykonana z wysoce sztywnego metalu. Przednie i tylne panele są 5-mm grubymi laminowanymi formami pokrytymi z obu stron mocną powłoką z żywicy melaminowej w podstawowym kolorze RAL7035 (jasnoszary). Sprzęt ma około 800 mm wysokości i 1000 mm szerokości. Fotorealistyczny wydruk kolorowy jest zastosowany na przedniej płycie, aby zaprezentować blok silnika oraz elementy systemu w wysoko-kontrastowym kolorze UV, który nie blaknie nawet w jasnym słońcu. Specjalny proces włączający dodatkowy lakier na początku zapewnia, że sprzęt jest solidny i odporny na zadrapania bez pomniejszenia jasności i zrozumiałości druku przedniego panelu. Tylny jest odłączony z kontaktu przez nakładkę. Obudowa może być dopasowana do specjalnego mobilnego stanowiska doświadczalnego lub może być bezpośrednio przymocowana do stołu warsztatowego przez stopki bezpieczeństwa.

 

W zestawie:

  • System szkoleniowy z 230-V, 50-Hz połączeniem sieci elektrycznej oraz zintegrowanym sprzętem komputerowym.
  • 12-14-V zasilacz w obudowie
  • Zestaw kabli pomiarowych
  • Sprzęt diagnostyczny OBD
  • Kable USB
  • CD z podstawowym oprogramowaniem
  • Instrukcja obsługi

 

Wymagania systemowe:

  • PC z Windows Vista/Windows 7 (wersja 32- lub 64-bitowa)
  • Napęd CD-ROM do instalacji oprogramowania
  • Port USB do podłączenia sprzętu pomiarowego

 

Dane techniczne:

  • Wymiary: 980 x 780 x 210 mm (SxWxG)

Waga: 20 kg

Dodatkowo konieczne:

  • Pompa nad i podciśnieniowa - LM8213

Dodatkowo warte polecenia:

  • Tester diagnostyczny SUN PDL 5500 - LM8264
  • Pokrowiec na stanowisko - ST8010-9X
  • CarTrain zestaw kabli pomiarowych (14 Stk.) - CO3221-6H

Akcesoria:

  • Zestaw wyłączników obwodów (10A / 15A) - SO3216-8R
  • Mobilne stanowisko doświadczalne InsTrain/CarTrain, SybaPro, 1010x1350x700mm - ST7200-3K
  • Uchwyt PC do stanowiska doświadczalnego SybaPro, z regulacją wysokości i szerokości - ST7200-5A
  • Uchwyt do płaskiego monitora do 5 kg do zamocowania na profilu aluminiowym, VESA 75/100 - ST8010-4L
  • Podwieszona szafka, 4 szuflady, szuflada na akcesoria, centralny zamek - ST8007-1A

 

Opiekun produktu:

mgr inż. Marek Grdeń

Kom: +48 728 669 711
mail: [email protected]

0,0
Wszystkich opini ( 0 )
Karty katalogowe / informacje techniczne
Technika samochodowa.pdf
Technika samochodowa
Możesz być rownież zainteresowany jednym z poniższych produktów
Dostępny
1314,56 zł netto
1616,91 zł brutto
Dostępny
2238,34 zł netto
2753,16 zł brutto
Dostępny
61,34 zł netto
75,45 zł brutto
Dostępny
1230,79 zł netto
1513,87 zł brutto
Dostępny
Dostępny
178,77 zł netto
219,89 zł brutto
Dostępny
Dostępny